Bloğuma Üye Olmaya Ne Dersin..?

29/1/13

Favori Saç Bakım Ürünlerim

Gönderen Unknown zaman: 10:08 π.μ.
Herkeze selaaam!!!
Evet arkadaşlar nasılsınız..? Ummarım iyisinizdir !! Şimdi lafı uzatmadan konuma geçiyim bu gün sizlere favori saç bakım rutinimi anlatıcam. Bazı ürünleri yıllardır kullanıyorum bazılarınıda aylardır o yüzden yorum yapabilirim ve sizlere doğru bilgiyi veririm.Umarımmm!!
Şimdi ilk olarak şampuanımdan başlıyım, şampuanın LOREAL PARİS ELVIVE ARJIN DIRENCLI X3 KOMPLEKSİ bu şampuanı nerdeyse bir yıldır kullanıyorum tabi bazen sıkılıp deneme amaçlı başka şampuanlar almışlığım olmuştur ama onun yerini kimse tutamazzz.Her seferinde '' bu şampuanı bırakıyorum artık başka şampuanlar deniycem '' dediğimde sonuç yine hep LOREAL hep LOREAL.Öncelikle söylemem gerekirki bazı şampuanlar paraben  EDTA ve silikon içerebiliyor iste buda olabilecek en kötü şey. LOREAL o markaların zıddına LOREAL hiç bir kötü madde içermiyor.Şimdi konumuza geri dönüyor ve şampuandan bahsetmeye devam ediyorum.
Bu şampuanı neden bu kadar çok seviyorum..?
1) İçinde silikon olmamasına rağmen köpürmesi çok iyi.
2) İçinde saçıma zarar verebilecek hiçbir madde bulunmuyor.
3) 2 yıkamada saçınızı tammamen temizliyor.
4) Yumuşacık yapıyor özellikle az sonra bahsediceğim saç kremi eşliğinde.
Bu şampuan normalde dökülmeyi tamamen önlediğini iddia ediyor.Bence tamamen önlemesede dökülmeyi azaltıyor.
Bu şampuanı en çok uzun saçlara önerebilirim.
Şampuan hakkında yorumlarım bu kadar eee bu kadar bahsettik peki bu şampuanı görmeden olmaz demiii.
İşte fotoğraftaki soldan 1. ürün:

Saç kremiiim, 2 tane saç kremim var fakat fotoğraftaki sıraya doğru gideceğim için önce LOREAL PARİS ELVIVE ARJIN DIRENCLI X3 KOMPLEKSİ SAÇ KREMİ fotoğrafta şampuandan sonra gördüğünüz 2.ürün. Şimdi bu saç kremide yine şampuanın iddia ettiklerini aynı çünki aynı seriden.Bu kremle şampuanı uyumlu bulmuyorum.Krem kendi başına çok güzel bir ürün saçları yumuşatıyor onuda çok seviyorum ama şampuanın arkasından kullandığımda o yumuşacık his gidiyo saçım  sertleşiyo biraz bu arada saçım düz ve ince telli.
Açıkçası bu kremi şampuanı met ettiğim kadar met edemiycem çünki çokta sevmiyorum.
2. saç kremim ise tarağın arkasında görmüş olduğunuz o muhteşem krem.
ARJIN DİRENÇLİ ŞAMPUANLA uyumuna bayılıyorummmmm.
Bu kremi neden bu kadar çok seviyorum..?
1) Kokusu çok güzel.
2) Saçımı yumuşacık yapıyor.
3) Az bir miktarı bile tüm saçıma yeterli.
Bu krem yine LOREAL markasının ürettiği KOMPLE ONARICI 5 serisinden ayrıca bu kremin içinde yeniden yapılandıran serum içeriyor.Serinin iddia ettikleri: Yapılandırma , Güçlendirme , Canlılık , İpeksi dokunuş ve Kırıkları onarım.
Gerçekten iddia ettiklerinin nerdeyse hepsini yerine getiriyor diyebilirim çok çok seviyorum onu.
Ahhh şu dolaşmış saçlar yokmu hepimizin korkulu belası peki çözüm..?
Tabikide Loreal Paris Elvive Re Nutrition Spray Conditioner. Bu spreyi istediğin zaman istediğiniz yerde sıkabilirsiniz rahat ve pratik.İçerdiği bal saçı besler.
Bu spreyi neden bu kadar seviyorum...?
1) Saçlarımı acı çekmeden taramama anında yardımcı oluyor.
2) Ballı olması saçımı ürünü her kullandığımda besliyor.
3) Asla yağlandırmıyor.
4) Asla ağırlaştırmıyor.
Uzun düz ve ince telli saça sahibim saçım çok çabuk karışabiliyor ve taramak cidden çok zor. Bu ürünle hiç dert etmiyorum bu sorunu anında çözüm isteyen ben gibi kişiler için birebir.
Saç kırıkları..Her 2 ay kuaför ee ama saçım kısalıyoor..?
Şimdi sizlere çok metini duyduğum fakat çok az umutla aldığım bir ürünü tanıtıcam. Avon'un ADVANCE TECHNIQUES DAILY SHINE SERUM  Avonun hiç bir saç ürünü şu ana kadar bu serum kadar iyi gelmemişti.Şimdi size nasıl anlatsam neden sevdiğimi.
Bu serumu neden bu kadar seviyorum..?
1) Kırıkları tamamen önlemese bile gözle görülür bir azalma yaratıyor.
2) Saçıma yumuşacık bir his veriyor.
3) Bıraktığı o salatalık kokusuna bayılıyorum üstelik çok kalıcı.
4) Başlığı pompalı olması çok pratik ve rahat.
Fotoğraftaki sağdan 2. ürün.
Arkasını bir okuyalım: Tüm saç tipleri için kuru saç ucu onarıcı serum.
Saçım nerdeyse belime kadar olduğundan bu ürün bana 1 pompayla yetmiyor tam 5 pompa harcıyorum böylece hem daha iyi  iş görüyor hemde kokusu dahada kalıcı oluyor. Benden sonra bunu arkadaşlarım kokusunu çok beğenip aldı memnun kaldı.
Çok garip birisi olduğumdan saçımın her gün güzel kokmasını isterim.
Peki bunu nasıl mı başarıyorum..? Tabiki Avon'un muhteşem kiraz kokulu saç tazeleyicisi ile.Saçı tazelediğini düşünmüyorum zaten o amaçlada almadım.Yani uzun lafın kısası bu ürünü saç parfümü olarak kullanıyorum muhteşem bir kiraz kokusu var.Kiraz kokusu sevenlere şiddetle önerilir.Parfüm olarakta gayet başarılı ve kalıcı, saçının güzel kokmasını isteyenlere kiraz kokusu sevenlere bu ürünü tavsiye edebilirim ama kiraz sevmiyosanız sanırım başka çeşit kokulusuda mevcut.
Hehehehe!!! Sanırım fotoğrafa baktığınızda ilk ilginizi çeken o tarak oldu. Eee bende bu yü<den merakınız artsın diye anlatımını sona bıraktım..Ne kadar kötüyüm dimiii..?
O tarak BRAUN SATIN HAIR ELEKTRONIK TARAĞI tarağı ilk gördüğümde resmen aşık olmuştum yaklaşık 2 yıldırda kullanmaktayım.Maşallah hala sapa sağlam. Bir zamanlar saçım accaip elektrikleniyordu denemediğim ürün armadığım çare kalmamıştı bu tarakla internette gezinirken tesadüfen karşılaştım dikkatimi çekti araştırdım.Bir çok kişi bu üründen memnun olmamasına rağmen gittim aldım.Öncelerde pişmandım çünki bu tarak normal bir tarağa göre çok çok pahalıydı aldığım ilk günler sürekli belki bir faydasını görürüm diye deniyordum sonuç hiç bişey. Neyse verdiğim para boşa gitmesin diye kullanmaya devam ettim ve gerçekten nazar değmesin şu an saçım hiç ama hiç elektriklenmiyor.Sorsalar tekrar alırmısın dşye gözüm kapalı evet derim. Elektronik ve arkasında küçük bir yer var tarağı açtığınızda orasıda otomatik olarak açılıyor ve ion dağıtıyor saçınızı taradığınız andan itibaren bu ion lar saçınıza dağılıyor ve elektriklenmesini önlüyor. Çok çok çok memnunum.Eğer istek gelirse bu tarağı başka bir konuda fotoğraflarla uzuuun uzuuun anlatırım, ama şimdilik bu kadar..
Hepinizi öpüyorum diğer konuda görüşmek üzere hoşçakalın diyorum......

                             Youtube Kanalıma Bir Göz Atmaya Ne Dersiniz..?

2 yorum:

Unknown on 12 Ιουνίου 2017 στις 10:47 π.μ. είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Unknown on 12 Ιουνίου 2017 στις 10:48 π.μ. είπε...

Loreal paris tatrışmasız başarılı bir marka. Ama saç onarma konusunda Katkısız likuid keratin kadar kesinlikle iyi değil

Δημοσίευση σχολίου

 

PesPembe Hayatım Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos