Bloğuma Üye Olmaya Ne Dersin..?

31/1/13

Koşuun Anaam Çekiliş Vaar!!

Gönderen Unknown zaman: 10:43 π.μ.
Herkeze merhaba bu gün sizlere bazı çekilişlerden bahsedicem hepsinin bir birinden güzel olduğunu duyunca sizlerlede paylaşmak istedim..Nedeeen çünki sizleri çook seviyorum...

1.Güzel mi güzel çekiiliş buradan geliyor blogun adı makeupparfume ona çok teşekkürlerimi ediyorum blog başarılarının devamını diliyorum..

Son katılım tarihi: 16 şubat...
2. Doğal mı doğal The Body Shop ürünleriyle buradan geliyor ama bu çekiliş sadece ve sadece blog sahibi kişiler için geçerli...Mor rimel bloguna teşekkür ederek blog başarısının devamını diliyorum...
Son katılım tarihi: 9 şubat cumartesiye kadar....
3. Çok gizemli bir çekiliş içinde ne olduğunu kazanacaktan ve blog sahıbınden başka kimse bilmiyoor.Bu güzel sürpriz hediyede buradan yani Kardelen blogtan geliyor blog başarılarının devamını diliyorum...

4.Hehehe lip topları dediğim bu eos leri kim kazanmak ister? DenizDeNerde blog bunu düşünmüş ve bunları bize hediye etmeye karar vermiş.Buradan çekilişe ulaşabilirsiniiz DenizDeNerde blog sahibine başarılarının devamını diliyorum..


Son katılım: 9 şubat...
5. Güzel mi güzel çekilişimiz tanımayanımızın kalmadığı Kozmetik aynasından geliyor ayrıca Youtubede kozmetik kanalıda mevcut bakmanızıda tavsiye ederim..Buradan çekilişe ulaşabilir katılabilirsiniz.Kozmetik Aynası bloğuna ve kozmetik kanalına başarılar dilerim..

6.Veee son çekilişimiz iseee Görkem blogdan geliyor NARS markasını tanımamışlar tanımak isteyenler , yada tanımış çok memnun kalmış kişilere bir şans veriliyor Burda Görkem bloğa başarılarının devamını dilerim..



Herkeze bol şans diliyorum ummarım hak eden kazanır...

0 yorum:

Δημοσίευση σχολίου

 

PesPembe Hayatım Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos