Bloğuma Üye Olmaya Ne Dersin..?

15/1/13

Oje'lere Olan Zafım....

Gönderen Unknown zaman: 10:04 π.μ.
Merhaba Arkadaşlar
Bu günki konumuz oje'lere olan zafım ve ilgim.Nedendir bilmiyorum ama tanımadığım bir insana ilk bakışım tırnaklarına ve saçına oluyor.Normalde zamanınız yoksa  çalışıyorsanız veya okuyorsanız zaman durumundan tırnaklarına çok bakım veya oje sürmeye pek vakit olmuyor.Ama ben okula gitmeme rağmen haftada 1 manikür 3 te oje sürüyorum.Simli ,parlak ve yanardöner ojelere bayılmakla beraber mat ojelerden nefrettt ediyorum.Kış'ın bordo koyu ojelere bayılıyorum ve essence & seventeen markalarını kalitelı ve başarılı buluyorum.Seventeen Türkiyede yok biliyorum ama çok kaliteli ojeler arkadaşlar denemelisiniz.Onun dışında gabrinide önerebileceğim markalar arasında.



Kusura bakmayın bu seferlik foto yok diğer paylaşımlarımda mutlaka foto koyucam takipte kalın.

0 yorum:

Δημοσίευση σχολίου

 

PesPembe Hayatım Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos