Bloğuma Üye Olmaya Ne Dersin..?

22/1/13

Önerdiğim 21 Youtube Kozmetik Kanalları.

Gönderen Unknown zaman: 1:02 μ.μ.
Merhaba Arkadaşlaaar,bu konumuz bambaşka bugün benim aklıma bir fikir geldi bite bite izlediğim youtube kanallarını bir araya getirmek ve abona sayısına göre sıralamak.Süper dimi..? Kanal sahiplerini haberdar etmedim sürpriz amaçlı.
Aşağıdaki tabloda herşey apaçık:


Sıraya göre youtube kanallarını ekliycem ilgilenirseniz buyrun:

1) Topuklu Ayakkabım
2) gizemilktan
3) Sebi Bebi
4) bilgentolis
5) Melis Limes
6) Sergül Kato
7) denizinpaylaştıkları
8) Powderpuffbbs
9) Lily Elen
10) Benimlekozmetik
11) pembedefter
12) Elma Şekeri
13) Kozmetik Aynası
14) elfpeksimeti
15) Junkheadinpurpleland
16) melisabcingil
17) cosmeticask
18) Kozmetik Delisi                                                                                                                                19) Zeynep Sanane
20) Ece Gürbüz

Hihihi umarm bana kızmamışlardır çünki hepsini çok seviyorum.


Okuduğunuz için teşekkürler
 kanalıma tıktık

9 yorum:

Kız Kardeş Derya on 22 Ιανουαρίου 2013 στις 2:06 μ.μ. είπε...

Ya ama ben senin izleyicin olmak istiyorum neden olamıyorum?

Unknown on 23 Ιανουαρίου 2013 στις 5:51 π.μ. είπε...

izleyici derken aboneyimi kastediyorsun cnm..?

Ανώνυμος είπε...

canim youtubde dan sana ozel mesaj attim ...birdaha buraya yaziyim istedim :):) blog guzel ama takpcin olamiyorum followers widget yok :( yeni yaziyi yazmak istediginde bloga giridin sayfanin settinglerde add gadget gibi bi opsiyon var oralarda bulabilirsin diye dusunuyorum keske yunancam olsa da daha iyi anlatsam :( umarim bulabilirisin canim cok optum ❤

Unknown on 23 Ιανουαρίου 2013 στις 7:11 π.μ. είπε...

Destegin için çok teşekkür ederimm, böyle düşünmene sevindim doğrusu, benimle kozmetiginde dediği gibi takip edemiyorum bende blogumdan, sadece +google dan takip edebiliyorum. Çalışmalarının devamını beklerim canım. Öpüldün

Unknown on 23 Ιανουαρίου 2013 στις 7:52 π.μ. είπε...

Cok tesekkur ederim aldim youtubeden mesajini birde birsey sormak istiyorum sen oradan blogumu acinca yunancami yoksa baska dilde mi aciliyor..? Bu arada followerwidget ekle demistin daha oncede bana arastiriyorum buluyum sooz ekliycem..Opuldun..

Unknown on 23 Ιανουαρίου 2013 στις 7:55 π.μ. είπε...

Tesekkur ederim cnm en kisa zamanda bu opsiyonla ilgilenicem emin ol.Sende benimle kozmetikte o siralarda olmayi haketmiyorsunuz sizin hakettiginiz o tabloda 1.olmak.Opuldun...

Unknown on 23 Ιανουαρίου 2013 στις 7:58 π.μ. είπε...

Bu arada arkadaslar bu tablo her ay yenilenmek ozerine paylasilacaktir kikbilir belkide sonraki ay siz 1. Olursunuz ee nede olsa imkansiz diye bir sey yok..dimii..?

Junkhead on 23 Ιανουαρίου 2013 στις 8:58 π.μ. είπε...

Ooyy çok teşekkürleer çok mutlu oldum kendimi de burada görünce canım :)) İzlemeye,takibe devaaam ;)

Unknown on 23 Ιανουαρίου 2013 στις 9:44 π.μ. είπε...

Tabii devam hehehe mutlu oldugunu duyunca nasil mutlu oldum bilemezsin...

Δημοσίευση σχολίου

 

PesPembe Hayatım Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos