Bloğuma Üye Olmaya Ne Dersin..?

3/2/13

Bloğuma Nasıl Üye Olunur..?

Gönderen Unknown zaman: 4:08 π.μ.
Merhaba arkadaşlar bu gün Youtube'tan aldığım bir mesaj üzerine sizlere bloğuma nasıl üye olunur post'u yazıyorum.Çok basit , umarım anlarsınız..
Hazırsanız Başlıyalım.
Burada genel girişi anlatıyorum.
Burada mavi butona tıkladıktan sonra yapmamız gerekenleri anlatıyorum.

Burada Google seçeneğini seçtikten sonra yapmamız gerekenleri anlatıyorum.


Burada hesabımıza giriş yaptıktan sonra yapmamız gerekenleri anlatıyorum.


Burada ise PesPembe Hayatım Bloğuna üye olmak için son adımı anlatıyorum.


İşte bu kadar kolay ve basit.

Sorularınızı post'un altına veya Youtube kanalımdan özel mesaj olarak gönderebilirsiniz.

Öptüm çokk..

0 yorum:

Δημοσίευση σχολίου

 

PesPembe Hayatım Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos