Bloğuma Üye Olmaya Ne Dersin..?

10/2/13

Bu Gün Ne Sürdüm..?

Gönderen Unknown zaman: 8:27 π.μ.
Herkeze merhabaa!! İlk bu gün ne sürdüm post'uyla karşınızdayım..Bu gün tırnaklarım doğal olsun istedim vee nude bir oje sürdüm...Nude ojeleri severim çünki benim açımdan giydiğiniz giysiye taktığınız takıya uygun bir ojeniz yoksa hiiçç dert etmiyorsunuz hemen nude ojenizi sürüyorsunuz...Benim seçimim Essence markasının nude glam serisinin daha öncede Essence ojelerim postumda gösterdiğim 04 iced latte tarafından oldu...Daha önce 03 cotton candy kullandım ve 6-7 katta rengini anca verdi sonra bende gidip 1 ton daha koyu rengini yani 04 numarayı aldım...İyikide almışım rengini 2 bilemedin 3 katta tam veriyo..Zaten Essence ojelerinin fırçalarıda oldukça geniş olduğu için uygulaması kolay ve pratik..

Bu ojenin diğer denediğim tüm Essence nude glam serisindeki ojeler gibi bir sorunu var...Oje kurumuyooooo!!! 10-15 dakika anca kurutabildim ama sonuç için değer diyebilirim..Vaktiniz kısıtlıyken kullanmamanızı tavsiye ederim..

İşte sonuç:


Etrafa taşırmalardan dolayı özür dilerim..EEE napıyım yeni sürmüştüm hemen size göstermek istedim unutmuşum etrafı temizlemeyi...

                              Siz nedersiniz..? Beğendiniz mi..? Yorumlarınızı bekliyorum!!!

                                                    Youtube Kanalıma Tık Tık

0 yorum:

Δημοσίευση σχολίου

 

PesPembe Hayatım Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos