Bloğuma Üye Olmaya Ne Dersin..?

13/2/13

Cilt Bakım Alışverişim...

Gönderen Unknown zaman: 8:14 π.μ.
Herkeze merhaba!! Biliyorsunuz ki cumartesi epey büyük bir alışveriş yaptım...Hepsini paylaşmaya kalktım işin içinden çıkamadım,bende bölüm bölüm paylaşmaya karar verdim..Bu gün sizlere cilt bakım alışverişimi anlatıcam,neler aldığımı paylaşıcam..
Evdeki bir çok cilt bakım ürünümü beğenmiyordum ve uzun zamandır cilt tipime uygun verdiğim paraya deyecek ürünler almak istiyordum..Aslında biraz üşengeç olduğum için çok fazla ürün kullanamıyorum, bende kullanıcağım kadarıyla ürün aldım..Nette uzun bir araştırmaca sonucu bir çoğu insanı memnun bırakan ve benimde memnun kalacağımı düşündüğüm ürünler almaya karar verdim...Hangi ürünlerimi aldım..?
İşte bu ürünleri:
Alınan ürünler:
-Loreal Paris, Perfect Clean köpük yüz temizleme jeli,
- Nivea Visage, yüz toniği,
- Nivea Visage, makyaj temizleme mendilleri.

Aslında 2 ürün almıştım ama gittiğim yerde müthiş kampanyalar olduğu için makyaj temizleme mendili hediye geldi...

Ürünlerin fiyatları:
Köpük yüz temizleme jeli fiyatı: 5.85€
Toniğin fiyatı: 5.69€
Makyaj temizleme mendilleri hediyee..

Ürünler yeni alındı ve hiç denenmedi...Denedikten ürünleri yarıladıktan sonra yorumlarımı sizlere bildireceğim...
Sevgilerimle....................

1 yorum:

Ανώνυμος είπε...

ABD, Iowa Şehrinde bulunan Iowa Lutheran Hastanesi'nden bir temsilciyim ve hastane idaresi tarafından internete nasıl işler yaptığımızı ve insan organlarının alımı ve satımı için bir yıl daha başladım. böbrek, Bu teklifle ilgileniyorsanız, lütfen aşağıdaki e-postayla bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin: Bağışçılarımıza iyi miktarda para telafi ediyoruz ve biz organlarda Cerrahi uzmanıyız ve bir bağışçı olarak risk yok. o.
Ve bu bizim e-postamız:
iowalutheranhospital@gmail.com
Ayrıca, whatsapp +1 929 281 1248 numaralı telefondan bizi arayabilir veya bize ulaşabilirsiniz.

Δημοσίευση σχολίου

 

PesPembe Hayatım Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos