Bloğuma Üye Olmaya Ne Dersin..?

8/2/13

Clinique Tester'larım Ve Yorumlarım...

Gönderen Unknown zaman: 12:54 μ.μ.
Merhabaaa hepinizee!! Bu günki  konumuz Clinique markası.Geçen kozmetik alışverişi yaptığım bir maza bir sürü tester ürün verdi...Bir çoğu parfüm olmakla beraber arasında bir tanesi vardıki çok çok ilgimi çekti..Bu günde sizlere ondan bahsedicem, ha bu arada söyliyeceğim bu tester ürününü 3 kişi denedi 3'ümüzde aynı fikirdeyiz.
İşte verilen tester ürün:
Bu tester'in içinde:
- Yüz temizleme jeli,
- Rahatlatıcı ferahlatıcı tonik,
- Nemlendirici
bulunmakta...

Tüm ürünler  kitab gibi bir yerin içersinde 2 günlük gece gündüz olmak üzere 4 tane bulunmalta. İnsanlara kolaylık için numaralarla ve kolay kullanımlı paketiyle dizayn edinmiş..


Şimdi bazılarınız diyebilir aaa o kadar küçücük bir kullanımlık hayatta yetmez diye.
Bende cevap veriyorum,
yeterde artar diye..
Hepsi öyle bir dizayn edilmişki ürünlerin miktarı orada az görünmesine rağmen artıyo bile özellikle nemlendiricinin çok az bir miktarı bile yetiyo..

Ürünleri detaylı görelim..

Ürünün sıralamasına göre:
Bu etabı anlatmam biraz saçma olucak ama olsun anlatıyım normal urunleri kullandığımız gibi
- önce yüz yıkama jeli ile yüzümüzü temizler,
- ardından toniğimizle ferahlatır,
- son olarakta nemlendiririz.

Örnekler:




Ürünü detaylıca gördiniz sıra geldi benim yorumlarıma:

Ürünü beğendimmi..? Büyük boyutlarını alırmıydım..?
Tek kelimeyle bayıldım bu ürünlere kesinlikle bu setin büyük boyutlarını alıcam..( Tabii elimdeki bir sürü yıkama jeli bitince )

Kimlere tavsiye ederdim..? Kimlere etmezdim..?

Tüm yaş grupları için uygundur herhangi bir yerinde 25 yaş üzeri vs. gibi yazı görmedim..
Herkeze tavsiye ederim..


Etkisi nedir..? Neden bu kadar çok sevdim bu ürünü..?
- Yüz yıkama jelinin herhangi bir yerden yardim almadan fırça vs. derinlemesine temizliyor ve bunu hissedebiliyorsunuz..
- Toniği şu ana kadar denediğim en güzel tonikler arasında öyle bir ferahlatıcı rahatlatıcı etkisi varkiii..Toniğini bir disk pamuğun üzerine sıkıp kullanıyorsunuz, suratınızı siliyorsunuz ve pamukta tüm kalıntıları görebilirsiniz öyle güzel temizliyorki harika.
- Nemlendiricisi diğer ürünlere nazaran çok daha küçük amaa çook daha bereketli çok küçük bir miktarı bile yüzünüzü gün/gece nemlendirmeye yetiyor.
Bu ürünlerinin kısaca etkileri yüzünüzü temizliyor etkisini size yaşatıyor ve böyle saten pürüzsüz bir etki ediyor..

Kısaca bu kadardı bu tester hakkında yazıcaklarım, bi tester için oldukça fazla zaten..
Hepinizi öpüyorum başka bir konuda görişmek üzzere hoşçakalıın..


Yorumlarınızı bekliyorum...




0 yorum:

Δημοσίευση σχολίου

 

PesPembe Hayatım Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos