Bloğuma Üye Olmaya Ne Dersin..?

23/2/13

El Ele Verelim Hayvanlara Yardım Edelim...

Gönderen Unknown zaman: 9:25 π.μ.
Herkeze merhabaaa!! Nasılsınıız ? Günün 2. postuyla karşınızdayım..Bu postu yazmak için çook geciktim ama olsun...Youtube en sevilen kozmetik kanallarından Pembe Defter yine herzamanki gibi yardım etmeyi çok sevdiği yardım edecek birilerini bulmuş...Sokaktaki hayvanlara yardım...Günümüzde en olması gereken fakat bir çok insanın aldırış etmediği bir konu...Sadece videoyu izleyerek bu hayvanlara yardım etmiş olabilirsiniz..Pembe Defter arkadaşımız bir yarışmaya katılmış, kendileri arkadaşlarıyla kediciklerle ve markafoni kutularıyla video çekmişleer..Yarışmayı kazanması için videoyu izlemek gerekiyormuşşş en çok izlenen video kazanacak..Pembe Defter arkadaşımız eğer kazanırsa hayvanlara para bağışı yapıcak ve youtubede kozmetik üzerine 5 çekiliş..Bence çekiliş yapsada yapmasada kazanması gerek..O çok iyi biri...Bu videoyu izleyin paylaşın ve arkadaşımızın kazanmasına yardımcı olun...
Sokaktaki hayvanların bizlere ihtiyacı vaar!!
Ayyy yerim ben o kedoşlarıııı.....

Pembe Defter Youtube Kanalı

Öptüm sizi balllaar...

0 yorum:

Δημοσίευση σχολίου

 

PesPembe Hayatım Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos