Bloğuma Üye Olmaya Ne Dersin..?

5/2/13

Essence Ojelerim..

Gönderen Unknown zaman: 12:58 μ.μ.
Herkeze merhabaa!!! Yeni post'uma hoşgeldinizz. Bu gün sizlere drugstore markası olan Essence'nin  ojelerinden bahsedicem.Epeydir bir Essence kullanıcısı olduğum içinde yorumlarımın adil olucağını düşünüyorum..
Hazırsanız Başlıyalım.
Essence ojelerinle ilk tanışmam nude glam serisinin üzerine oldu.Açıkçası o aldığım oje rengini 3 katta zor verdiği için Essence standlarına yaklaşamaz oldum.Daha sonra bir eye-liner ve rimelini deneyince çok memnun kaldığımı görünce koştum Essence standına( nude glam serisine değil tabikide ). Siyah ve Youtube'de tavsiye edilen bir oje vardı o ikisini aldım..Eve gelince aman Allahım hemen denemeliyim dedim, başladım oje sürünmeye....Alın kızlar kırmızı kaleminizi elinize şimdi söyliyeceğim şeyi başlayın çizmeye..TEK KATTA İKİSİDE RENGİNİ TAM VERDİ 2 DAKIKA BILE OLMADAN KURUDU.Evet üstelik ne bi top coat nede kurutucu sprey kullanmadan...Neyse daha fazla devam etmiyim ve ojelere geçiyim.Şu an 5 şubat 2013, 9 tane Essence ojem bulunmakta..Peki bunlar nelermi..?
Hemen gösteriyim: Bunlar ilk 5'i
 Bunlarda diğer 4'ü
Sanırım fotoğraflarda herşey net ama eğer beğenmediyseniz lütfen yorumlar kısmına yazın bende diğer oje fotoğrafı koyacağım zaman zevkinize yöneliyim..

Bu iki fotoğraftan şimdi sizlere en sevdiklerimi ve kaliteli bulduklarımı söylüycem..
132 numara, 04 numara , 144 numara, 101 numara, 122 numara , 02 numara , 71 numara. Bu saydığım ojeleri çok seviyorum beğeniyorum ve kaliteli buluyorum, çünki hepsi rengini tam veriyo 1 katta 02 numara hariç kurumalarıda süper hızlı yine 02 numara hariç...

Burda fiyatları 1,99 €
Türkiyedede o civarlarda yalnız sadece Gratislerde bulabilirsiniz..

Hepinizi çok seviyorum by by......................
Youtube Kanalımda Ufacık Bir Gezintiye Nedersin..?

3 yorum:

Kelebek Etkisi on 6 Φεβρουαρίου 2013 στις 12:26 π.μ. είπε...

essence i bende seviyorum benim blogumada beklerim
kelebeketkisi39.blogspot.com
sevgiler

Unknown on 6 Φεβρουαρίου 2013 στις 5:58 π.μ. είπε...

Tesekkur ederim..mutlaka ugriy

Junkhead on 15 Φεβρουαρίου 2013 στις 9:44 π.μ. είπε...

Çok cici olmuş blogun canım,takipçin oldum ;) Hayırlı olsuuun !

Δημοσίευση σχολίου

 

PesPembe Hayatım Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos