Bloğuma Üye Olmaya Ne Dersin..?

23/2/13

Saç Bakım Alışverişim Ve Yorumlarım...

Gönderen Unknown zaman: 9:10 π.μ.
Herkeze merhabaaa!!! Nasılsınız..? Umarım çok çok iyisinizdiir..Uzun zamandır yazı yazmadım, daha doğrusu yazamadıım hanımlar..Okuldu, sınavdı,şuydu buydu derken bir baktım 1 haftadır yazı yüklememişim...Hmmm çok kızdım kendime.Neyse bu gün sizlere geçenlerde cumartesi günü yapmış olduğum bir alışverişim vardı bölüm bölüm paylaşmıştım..Hatırladınız mı?? İştee orada almış olduğum ürünlerin yine bölüm bölüm yorumunu yapıcam..
Saç bakım alışverişim ve yorumlarım..

1-Gliss-Ultimate Repair Shampoo: Öncelikle çok önerilen bir üründü bu.Saçlarım boyalı değil ısı ayda bir gibi bazende hiç kullanmıyorum.Yani anlıyacağınız saçlarım yıpranmıyo.Neden gidipte bu şampuanı aldım hiç bilmiyorum.Şimdi gelelim asıl yorumuma,en önemli bir şey kokusu çok kötüü en azından benim için..Benim saçımda iğrenç kötü bir koku bıraktı..Hiç sevmedim bu ürünü.Almayı düşünüyorsanız eğer saçınız yıpranmış ise iyi geleceğini düşünüyorum ama almadan önce bir koklayın arkadaşlar....
2-Loreal Paris-Elvive Extraordinary Oil: Aynı şampuan gibi bu ürünü bir çok arkadaşım önerdi hatta bloğuma fotoğrafını koyduğumdada bir arkadaş mesaj olarak ben çok memnunum demişti.Açıkçası düzenli kullandığım söylenemez,ama gözle görünür biir performans aldım diyebilirim..Kokusu idare eder ve kalıcı.Saçıma yumuşacık parlak bir his veriyo..İçeriğinden çok memnunum bir sürü çiçek ve değişik yararlı yağlar kullanılmış..Almanızı tavsiye ederim..
3-John Frieda-Sheer Blonde Conditioner:John Frieda markasının methini çook uzun zamandır duyuyordum,yaşadığım ülkede yoktu ve netten sipariş vermeyi düşünüyordum..Alışverişe gittiğim yerde serumları şampuanları nerdeyse tüm ürünleri vardı diyebilirim bende bunu seçtim.İddia ettiği saça yumuşaklık ve parlaklık vermesi..Yumuşaklık vermediği benim saçımda kesin parlaklık ııım eh işte..Bu üründe şampuan gibi kokusu çook kötü ve inanılmaz kalıcı..Bu ürün ve şampuanı maalesef kullanamıycam ya çöpe gidecekler yada bir arkadaşıma tek neden ise kokularıı..
 Bu alışverişte toplam 16.58€ ödemişim neye nekadar ödediğimi görmek için Saç Bakım Alışverişim konuma göz atabilirsiniz..

Öptüm ballar...

2 yorum:

Ανώνυμος είπε...

Güle güle kullan aldıklarını çok güzel şeyler almışsın.Kullandıktan sonraki yorumlarını da bekliyorum :)
Bana da beklerim :)
http://makyajesyalarim.blogspot.com/

Unknown on 9 Μαρτίου 2013 στις 1:10 μ.μ. είπε...

Tesekkur ederim...Hemen bakiyorum bloguna..:)))

Δημοσίευση σχολίου

 

PesPembe Hayatım Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos