Bloğuma Üye Olmaya Ne Dersin..?

12/2/13

Saç Bakım Alışverişim..

Gönderen Unknown zaman: 5:48 π.μ.
Herkeze merhabaa!! Bu gün sizlere yapmış olduğum Cumartesi alışverişimden saç bakım ürünlerimi göstericem...Biliyorsunuz daha önce Loreal'in arjin dirençli şampuanını kullanıyordum çokta memnundum..Resmen şampuanı evde stock'lamışım yaaa, bir kaç hafta önce farkettim ve kendimce onları bitirme projesi yaptım..Hepsini bitirdim nerdeyse sadece 1 tane yarım kaldı,bende artık başka markalar denemek istediğimden onu anneme verdim bende cumartesi alışverişimden kendime yeni saç bakım ürünleri aldım...Almak istediğim son bir ürün daha var ama onu almaya nasip olmadı cumartesi günü,herneyse alınca gösteririm sizlere..
İşte ürünler..
Aldığım ürünler:
-Schwazkoph Gliss, Ultimate Repair Şampuanı,
-Loreal Paris Elvive,Saç bakım yağı,
-John Frieda Collection, sheer blonde saç kremi.

Gelelim ürünleri ne kadar aldığıma...Gittiğim market'in üyesi olduğumdan dolayı bir çok ürünü indirimli aldığımı söyliyebilirim..

                                                                     Ürünlerin Fiyatları:
Şampuanın fiyatı: 4.69 € dan 2.39€ ya geldi üyeliğimden dolayı..
Saç bakım yağının fiyatı: 9.69€
Saç kreminin fiyatı: 9€ dan 4.5 € ya geldi üyeliğimden dolayı..

Saç bakım alışvarişim bu kadardı bu ürünleri henüz yeni aldığımdan deneme fırsatım olmadı...Zaten 1 denemeyle yorumlanacak ürünler olmadıklarını düşünüyorum ambalajları yarılıyım sonuçları sizlere bildiricem...
Sevgilerle.................
Beni Youtubede Bul

2 yorum:

sherfinka on 15 Φεβρουαρίου 2013 στις 11:18 π.μ. είπε...

elseve'in saç yağına bayılıyorum ben canım blog'da uzun uzun anlatmıştım güle güle kullan cicilerini (: aramıza hoşgeldin...

Unknown on 16 Φεβρουαρίου 2013 στις 2:41 π.μ. είπε...

Cok saol canimm..Bende cok sevdim o yagi zaman yakin zamandada yazicam yazisini..Hosbuldummmmm...Heehehe (:

Δημοσίευση σχολίου

 

PesPembe Hayatım Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos