Bloğuma Üye Olmaya Ne Dersin..?

10/2/13

Tırnak Bakım Alışverişim...

Gönderen Unknown zaman: 10:06 π.μ.
Herkeze merhaba!! Biliyorsunuz ki cumartesi epey büyük bir alışveriş yaptım...Hepsini paylaşmaya kalktım işin içinden çıkamadım,bende bölüm bölüm paylaşmaya karar verdim..Bu gün sizlere tırnak bakım alışverişimi anlatıcam...Uzuuun zamandır almak istediğim tırnak ürünleriydi bunlar...Sonunda kavuştum canlarıma...
İşte canlarım:

Cumartesi alışverişimin en çoğu tırnak üzerine sanırım...

           Alınan ürünler:
- Sanitas, elektronik manikür-pedikür seti,
- Acetone, oje çıkarıcı yağı,
- Sephora O.P.I, base coat,
-Sephora O.P.I, top coat,
- Essence colour & go, 118 little miss sunrise hardal renkteki oje.

Oje çıkarıcı yağı dışında hepsine acil ihtiyacım vardı diyebilirim..

Ürün Fiyatları:
Elektronik manikür- pedikür setinin  fiyatı: 20 €,
Oje çıkarıcı yağın fiyatı: 1.20 € dan 0.99 Cent,
Base coat: 9€
Top coat: 9€
Ojenin fiyatı: 1.99 €

Bu konuyla yaptığım alışverişi noktalıyorum...
Aldığım ürünlerden sadece manikür-pedikür setini kullandım ve müthişşş diye bilirim..
Ürünlerinin hepsini kullanıp yorumlayacağım en kısa sürede...
Aklınıza takılan bir soru , merak ettiğiniz herhangi bir sorununuz varsa yorum yazmayı unutmayın..Yoksada unutmayın çünki sizler yorum yazınca çok mutlu oluyorum..

Sevgilerle.............

0 yorum:

Δημοσίευση σχολίου

 

PesPembe Hayatım Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos