Bloğuma Üye Olmaya Ne Dersin..?

17/3/13

Essence 2in1 Volume Mascara...

Gönderen Pembe Topugum zaman: 6:24 π.μ. 1 yorum
Herkeze merhabaa...Öncelikle bloğumda Essence markasına sıklıkla yer verdiğimi biliyorum ama birçok artısı var markanın..Ürünlerin performansına göre fiyatı çok ekonomik ve en önemlisi hayvanlar üzerinde deney yapmıyor..!!! Neyse çok uzun zaman önce Essence standına oje almaya gitmiştim ve tesadüfen bu rimeli gördüm..2 başlıklı olması çok cazibeli gelmişti ve fiyatıda çok uygundu..Hemen sepetime ekledim..
Hangi rimelden mi bahsediyorum..?

Bu rimelin iddia ettiği şey: Dolgunlaştırmak...
Peki bunu gerçekleştiriyor mu..? Yaa bence dolgunlaştırmaktan ziyade kirpikleri tek tek ayırıp hafif uzatıyor..
2 başlıklı olmasıda ayrı bir güzellik çünki bu başlıklardan bir çok sonuç elde etmek mümkün..Size bir sır veriyim: Bu rimelin 2 başlığı yok aslında 1 tane ama 1 numara 2nin içine giriyor..Öyle bişey..
Hadi 1.Başlığı inceliyelim..

Eeeveet işte başlığımız..Benim günlük kullandığım başlık bu..
Fırçasını daha yakından tanıyalım...

İşte bu look 1 başlığın fırçası..Tek tek ayırıp hafif renk veren fırça..Benim bir birine yapışık kirpikleriimi bile ayırmakta oldukça başarılı..
Peki ya sonuç..?

Gelelim 2. Başlığımızaa..Bu başlık kirpikleri tek tek ayırıp çok hafif dolgunlaştırıp 1. başlığa kasten daha siyah yapıyor kirpikleri..
Fırçasıda daha tombik..=)

Çok az maybelline rimellerinin fırçasına benzetiyorum..Bence alternatif olabilir..


İşte buda look 2 başlığımızın yani tombik başlığımızın fırçası..=)
Peki sonuç..?
Aaah aah bu sonucu seviyorum....

Yani rimel 2 başlıklı olunca bende bazen özel yerlerde kendi icadım look 3 kullanıyorum..Yani look 1 ve 2 karışımı..
Sonuç muu..?

Eğer 2sinide art arda sürmesseniz topaklanma oluşuyor..=( Maalesef ben kurumuş look 1 in üstüne look 2yi sürünce topaklanma oldu..Ama normalde olmaz eğer kurumadan yetişebilirseniz..
Bu arada çok hızlı kuruduğuda söylenemez ama ben fotoğraf çekerken bayağı beklettim..
10mllik bir ürün..6 ay ömrü var..
Favori rimellerimden birini sizlerle paylaşmak istedim..
Nasıl sizin hangi başlığı daha çok hoşunuza gitti..?
Ürünle ilgili sorularınızı/yorumlarınızı bekliyorum..
Öptüm sizii...


13/3/13

Evde BB Cream Yapalım...

Gönderen Pembe Topugum zaman: 8:49 π.μ. 2 yorum
Herkeze merhabaa..Bu gün sizlerle son zamanların popüleri olan bb creamlerden bahsetmek istiyorum..Makyaj yapan ve bb creamin ne demek olduğunu bilmeyen yoktur herhalde..? Ben anlatıyım bi yinede..BB kreme ben kısacası zayıf fondoten diyorum..Yani fondotenin hafifi..Genelde her gün makyaj yapan kızlar için önerilir çünki cilde hergün fondoten kullanmanın verdiği zararı vermez...10tl den tut 20-30 hatta 40 tl ye kadar var bu bb kremler..Ama biz para harcamadan güzel olmak istediğimiz için bunlarla ilgilenmiyoruz dimi kızlaar.? Hem ben içine koyulan zararlı maddelerden ve bazı markaların hayvanlar üzerinde yaptığı testlerden çook rahatsızım..Bunun üzerine oturdum uzun uzun düşündüm dedimki bir bb kremin içinde en fazla ne olabilirki..? Yazılar okudum videolar izlemedim ve yapmış olduğum kısa bir araştırma sonrası evde bb krem yapmaya karar verdim..Öncelikle yapıcağımız bb kremi 0tl ilede hiç ama hiç para harcamadan yapabilirsiniz..Nasıl mı..? Herkezin elinde kozmetik mağazalarında yapmış olduğu alışveriş sonrası verilen tester ürünler vardır dimi..? İşte bu gün onları kullanabilirsiniz..Yoksada canınız sağolsun evdeki eşyalarınızla yapabilirsiniz..Lafı uzatmadan( sanki hiç uzatmadım ) Yapılışına geçiyorum..

MALZEMELER:
Çook az bir miktar fondoten ( eğer tester kullandıysanız 1ml oluyorlar genelde hepsini boşaltabilirsiniz..)
Nemlendirici
Güneşten koruyucu yüz kremi
Yüz primeri( Koymasanızda olabilir onun dışında elinizde işte yüz serumu gibi testerlar varsa kullanabilirsiniz)
Yapacağımız bb kremi koymak için bir kab ( bitirmiş olduğunuz fondoten şişeniz varsa veya işte nivea el kremleri kabları olurya kapaklı onları kullanabilirsiniz oda olmadı watsons ve gratislerde satılan seyahatlık boyu kablardan uygununu alabilirsiniz)
YAPILIŞI:
Öncelikle kabımızı alıyoruz içine nemlendiricimizden koyuyoruz nemlendirici miktarı ne çok nede az olmalı eğer pompalı başlıklı bir nemlendiriciniz var ise 3 pomp sıkın yok ise göz kararı ne az nede çok orta bişeyler ayarlayın..Daha sonra yine tıpkı nemlendirici miktarında güneşten koruyucu yüz kremimizi ekliyoruz nemlendiriciyle aynı miktarda olmalarına dikkat edin..Bu aşamadan sonrada eğer yüz primeri kullanıcaksanız karışımımızın içine nemlendirici ve güneşten koruyucu kremden bir tık daha az olmasına özen gösterin..Ve son olarakta fondotenimizi ilave ediyoruz tester kullandıysak 1mllik tamamını boşaltın normal fondoten kullandıysanız ki başlığı pomp şeklinde oluyor genelde 2.5-3 pomp kullanabilirsiniz..Şimdi malzmelerimizin hepsini koyduk dimi..? Geriye kalan tek şey karıştırmak..Bu işlemide far fırçamızla veya eye liner fırçamızın arkasıyla yapabiliriz.. Çook iyice karıştırmalısınız..
Dikkat: Karışımımız bb krem rengini almışsa başarılı bir ürün olmuş demektir..BB krem rengi sütlü kahve tonlarında oluyor genelde..
Yaptıktan hemen sonra kullanmanız bana pek mantıklı gelmiyor açıkçası bence biraz bekletmelisiniz..
Bende deniycem şimdi sonuçlarını unutmassam size bildiricem..Ama tabiki hepimizin cilt tipi aynı değil...Ben beyenmiş olabilirim hiç beyenmeyenler olabilir..Bu yüzden yaptıktan sonra önce yüzünüzün küçük bir kısmına deneyin birkaç saat bekletin ve çıkarın..Yan etki etmediyse ürünü gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz..

Öptüm sizi ballaar..
Yorumlarınızı yazmayı unutmayın..



12/3/13

Fikirlerinimizi Yazalım..

Gönderen Pembe Topugum zaman: 8:12 π.μ. 2 yorum
Herkeze merhabaa..Önelikle son zamanlarda gerçekleşen ve çok hoşuma giden bir durumdan bahsetmek istiyorum..Eveet takipçilerim çoğalmaya başladıı..Cuma 14 takipçim var ikeen Pazar 20 oldular şimdide 23...Hepinize çok teşekkür ediyorum ama en başta olmak üzerede Kardelen Blog a çok teşekkür ederim çünki takipçilerimin bir çoğu onun düzenlediği destek etkinliğinle çoğaldı..Neyse bende takipçiler çoğalınca önce şaşırdım meraklandım felan bloğuma ne tür yazılar yüklesem bilemedim..Bu günki postumuda fikirlerinizi almak için yazıyorum..Size sorum şu: Sizce ne tür yazıları hangi sıklıkla yazmalıyım..? İstediğiniz yazılar felan varsa mutlaka yazın çünki ben sizlerin her yorumunu 4 gözle bekliyorum...Biri yorum yazdığındada heeemen cevaplıyorum..Ne kadar mutlu olduğumu bilemezsiniz..Genelde bloğuma çok vakit ayıramıyorum çünki öğrenciyim ama başka bir nedeni daha var..İnsanın takipçisi az olunca hevesi kaçıyor bazen bloğa bile girmek istemiyor..Ama artık söz veriyorum isteğinize bağlı elimden gelenin fazla sıklığıyla yazılar koyucam..Bu arada bir çoğunuz belki bilmiyor ama ben Yunanistanda yaşıyorum..Daha önce bana bir soru sorulmuştu..Hani Müslümanmısın diye..? Eveet Yunanistanda yaşıyorum ama Müslümanım çok şükür..Neyse böyle yine benim gibi başka yerlerde yaşayan Türk bloggerların yazıları genelde o Ülkenin düzenine yönelik oluyor..Acaba sizde istermisiniz benim böyle yazılar yazmamı..? Misal atıyom Yunanistanın okul düzeni vs.gibi..Onun dışında fotoğraflarda yardımcı olmanızı isterim..Çünki eskiden kamerayla çekiyodum hayri zor bir şekilde şimdi ise telefoumla sizce hangisi daha iyi..?Neyse çok sıkıcı bir post olmadan yazımı burada sonlandrıyorum cevaplarınızı 4gözle bekliyorum...

Öptüm sizi ballaar....

Bu Gün Ne Sürdüm..?

Gönderen Pembe Topugum zaman: 6:54 π.μ. 0 yorum
Herkeze merhabaa... Haftanın 1.postu bu gün ne sürdümle karşınızdayım...Bu gün yine açık renklerle kafama göre bir desen yaptım..Tamamen can sıkıntısından kaynaklanan bir durum..Umarım hoşunuza gider..




Hangi ojelerle mi yaptım..?
Bebek pembesi: Gabrini Multivitamin-Summer Edition: M 101
Koyu pembe: Oriflame-Very Me: neon pink
Top Coat: O.P.I
Noktacıklar: Ben Assım painting nail brush la yaptım..( Siz bir tel toka ucu yardımıyla yapabilirsiniz.)
Umarım hoşunuza gitmiştir..Renkleri beğendiyseniz değiştirip kendi isteğinize göre yapabilirsiniz..Benden tavsiye aynı rengin koyu ve açık renk tonunu kullanın...

Öpüldünüüz..

10/3/13

Bu Gün Ne Sürdüm..?

Gönderen Pembe Topugum zaman: 10:27 π.μ. 6 yorum
Herkeze merhabaa..Bahar geldi çiçekti böcekti derken oje sürmeye karar verdim...Tabii mevsim bahar olunca bir anda elim açık renk ojelerden bebek mavisini seçti..Tam o sıradada yeni almış olduğum Flormar matlaştırıcı top coat elime ulaştı..Paketi hızlı hızlı açıp hemen içinden top coatı aldım mavi ojemi sürdüm ve üstüne top coatı sürdüm...İşte sonuçç:



Mavi  oje: Amys No:27 Matlaştırıcı Top Coat Flormar:808
 Nasıl Olmuş..? Beğendiniz mi..? Bu aralar mat ojelere sarmış durumdayım..Ama mat oje almaktansa elimdekileri matlaştırmak daha annamlı değil mi..? Matlaştırıcının yorumları yakında blogta..
Yorumlarınızı bekliyorum...
Öptüm sizi ballar...

Terleten Mim..Mimlendiim..

Gönderen Pembe Topugum zaman: 9:38 π.μ. 6 yorum
Herkeze merhabalar..Bu günki postumuz bir mim olacak..Kısacası telreten bir mim çünki neredeyse benim hakkımda tüm gerçekleri öğrenceksiniz...Peki beni kimmi mimledii..? Sevgili Ece Gürbüz kendisini çok severim oda bilir..Bloğu desen uğramanıza değer..Ona çok teşekkür ediyorum ve hazırsanız lafı uzatmadan başlıyorum..=)
1 - En son kime yalan söyledin? Neden?
En son okuldan arkadaşıma bir yalan sölemiştim....(Ona bir sürpriz yapıyordukda..Gerekliydi yani)
2 - Biz okumuyoruz farz et, kendine bir itirafta bulun...
Bloğuna ne zamandır yazı yazmıyorsuuun...Tembelliği bırakta yazı yaz..=)
3 - Şu an istediğin işi mi yapıyorsun?
Şu anda iş yapmıyorum...Öğrenciyim..
4 - Mutlu musun?
Evet insanın sevdikleri ailesi yanında olunca neden mutlu olasanki..?
5 - Keşke..?
Keşke kedim kaybolmasaydı...
6 - Sence ideal eş nasıl olmalı?
Ece ye katılarak kötü özelliklerinden arındırılmı olmalı..
7 - Nerede yaşıyorsun ve ömrünü nerede geçirmek istiyorsun?
Yunanistanın küçük şehirlerinden birinde...Pariste yaşamayı çok isterdim veya Amerika..Ama buunduğum  yerdende memnunum..
8 - Korkuların neler?
Kapalı yerlerde kalmaktan ve karanlıktan çok korkarım..
9 - Seni en çok ne mutlu eder?
Alışveriiiişş......
10 - Hayatında en çok utandığın an /anı?
Ben genelde biraz utangacımdır...Özellikle yeni insanlarla tanışırken..
11 - Kendinde en sevmediğin özellik?
Çok sabırsızım..Bir insan konuşurken bile lafını bitirmesini bazen bekliyemiyorum..

Sandığım kadarda terlemedim açıkçası....Bu postu okuyan ve hoşuna giden herkezi mimledikten sonraa...
Kozmetik Aynası
Kardelen Blog
Makyaj Kelebeği
Mor Rimel
Makyaj Eşyalarım

Mimliyorum.....Eğer sizde yaptıysanız linkini aşağı paylaşmayı unutmayın..Yorumlarınızı bekliyorum..

Öptüm sizi ballaar...





1/3/13

Blog Problemlerim Ve Cilt Bakım Alışverişimin Yorumlarımm..

Gönderen Pembe Topugum zaman: 5:36 π.μ. 2 yorum
Herkeze merhabaaa!! Arayı yine bayağı uzattım...Yaa blogger felan olmaz benden..Arkadaşlar hemen kısa bir özet geçmek istiyorum sizlere neden çok sıklıkla yazı koyamadığıma dayir..Laptop ile aramız hiç iyi değil onla sadece yazı yazabiliyorum fotoğraf yükleyemiyorum..Telefonum desem çok çok çok zor oluyor...İşimiz masaüstüne düşüyor yine onunda açması biraz zahmetli olduğu için üşeniyorum biraz..Fotoğraflarmı? işin en zor kısmı çek,düzelt,indir daha sonrada bloğa koy ışık ayarla...Gerçekten çok zor..Ben pes etmek istemiyorum çünki boş zamanlarımda yazmak bilgi vermek çok iyi geliyor..Neysee..
Bu gün sizlere cilt bakım alışverişim için daha önceden almış olduğum hatta sizlerle paylaşmıştım aşağılara bakarsanız görebilirsiniz oradan almış olduğum ürünlerin yorumlarını yapıcam..Çok fazla bir şey almamıştım,aslında bilerek yaptım bunu çünki bazen üşeniyorum ve ürünler olduğu gibi elimde kalıyor..Yazık oluyor..Bende bu sefer çok zamanımı almıycak sürekli kullanabileceğim ürünleri seçtim..
 İşte bu iki üründü..!!( Bunları bile bazen kullanmaya üşeniyorum )
1-Loreal Paris-Perfect Clean: Bu ürün hemen hemen tüm bloglarda var zaten.Benimde pedinden dolayı bir ilgimi çekti.Başladım araştırmalara,nerdeyse okuduğum 10 blogtan 9 u beğenmiş tavsiye ediyordu.Benimde yüz yıkama jeline ihtiyacım olunca dedim tercihimi bu üründen yapıyım..İyikide yapmışım,çok memnun kaldım.Elimdeki yani fotoğrafta gördüğünüz kuru ve hassas ciltler için olanı..Öncelikle çok çok iyi temizliyor,yani okadar güzelki hissediyorsunuz..Köpürmesi ped i birkaç kez ıslatınca çok iyi..Ben çok beğendim kokusundada problem yok..Bu ürünü şu ana kadar denediğim en iyi yüz temizleme jeli ilan ediyorum bitincede tekrar tekrar alıcam..Fiyatları Türkiyede Gratiste watsonslarda varmı bilmiyorum 10 ila 14 arası farklı ama ilgilenirseniz 8 mart kadınlar günü indirimi yapıyo gratis oradan temin edebilirsiniz hemde daha ucuz fiyata..
Ürünü biraz incelemeye ne dersiniz..?
Bu ped çok güzeel..
Her ne kadar göremesenizde işte yapısı:( ve fotoğraf makinesi ipi :) )
2-Nivea-Visage: Bu ürünü kozmetik alışverişimi yaptığım yerde sürekli görüyordum dikkatimi çekiyordu..Araştırdım biraz ve gerçekten bazı kiişilerde aşk bazı kişilerde nefret ilişkisi yaratmış..Öncelikle iddia ettiği cildi yumaşacık ve pürüzsüz saten yapıya getirmesi...Bunuda çok iyi yerine getiriyor..Ferahlatıcı tazeleyici fresh etkisi arıyorsanız bit tonikte bu size göre değil..Elimdeki yine kuru ve hassas ciltler için olanı ve ben çok çok çok memnunum..Pamukla alıp temizlediğimde pamukta eğer cildim iyi temizlenmediyse kalan pislikler var resmen..Çok iyi temizliyor hele elimdeki şu ikili yani yüz temizleme jeliyle resmen yüzümüz renk tonunu açıyorlar..Kokusu çok güzel hissiyatı çok güzel..Kendinize bir tonik arıyorsanız çok çok tavsiye ederim..Yağlı veya karma cildi için olanıda mevcut yüz yıkama jeli gibi..



Eğer sizde benim gibi biraz üşengeçseniz bu iki ürünün cilt tipinize uyan seçeneklerini alabilirsiniz..

Öptüm ballarım..
 

PesPembe Hayatım Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos