Bloğuma Üye Olmaya Ne Dersin..?

17/3/13

Essence 2in1 Volume Mascara...

Gönderen Unknown zaman: 6:24 π.μ.
Herkeze merhabaa...Öncelikle bloğumda Essence markasına sıklıkla yer verdiğimi biliyorum ama birçok artısı var markanın..Ürünlerin performansına göre fiyatı çok ekonomik ve en önemlisi hayvanlar üzerinde deney yapmıyor..!!! Neyse çok uzun zaman önce Essence standına oje almaya gitmiştim ve tesadüfen bu rimeli gördüm..2 başlıklı olması çok cazibeli gelmişti ve fiyatıda çok uygundu..Hemen sepetime ekledim..
Hangi rimelden mi bahsediyorum..?

Bu rimelin iddia ettiği şey: Dolgunlaştırmak...
Peki bunu gerçekleştiriyor mu..? Yaa bence dolgunlaştırmaktan ziyade kirpikleri tek tek ayırıp hafif uzatıyor..
2 başlıklı olmasıda ayrı bir güzellik çünki bu başlıklardan bir çok sonuç elde etmek mümkün..Size bir sır veriyim: Bu rimelin 2 başlığı yok aslında 1 tane ama 1 numara 2nin içine giriyor..Öyle bişey..
Hadi 1.Başlığı inceliyelim..

Eeeveet işte başlığımız..Benim günlük kullandığım başlık bu..
Fırçasını daha yakından tanıyalım...

İşte bu look 1 başlığın fırçası..Tek tek ayırıp hafif renk veren fırça..Benim bir birine yapışık kirpikleriimi bile ayırmakta oldukça başarılı..
Peki ya sonuç..?

Gelelim 2. Başlığımızaa..Bu başlık kirpikleri tek tek ayırıp çok hafif dolgunlaştırıp 1. başlığa kasten daha siyah yapıyor kirpikleri..
Fırçasıda daha tombik..=)

Çok az maybelline rimellerinin fırçasına benzetiyorum..Bence alternatif olabilir..


İşte buda look 2 başlığımızın yani tombik başlığımızın fırçası..=)
Peki sonuç..?
Aaah aah bu sonucu seviyorum....

Yani rimel 2 başlıklı olunca bende bazen özel yerlerde kendi icadım look 3 kullanıyorum..Yani look 1 ve 2 karışımı..
Sonuç muu..?

Eğer 2sinide art arda sürmesseniz topaklanma oluşuyor..=( Maalesef ben kurumuş look 1 in üstüne look 2yi sürünce topaklanma oldu..Ama normalde olmaz eğer kurumadan yetişebilirseniz..
Bu arada çok hızlı kuruduğuda söylenemez ama ben fotoğraf çekerken bayağı beklettim..
10mllik bir ürün..6 ay ömrü var..
Favori rimellerimden birini sizlerle paylaşmak istedim..
Nasıl sizin hangi başlığı daha çok hoşunuza gitti..?
Ürünle ilgili sorularınızı/yorumlarınızı bekliyorum..
Öptüm sizii...


0 yorum:

Δημοσίευση σχολίου

 

PesPembe Hayatım Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos