Bloğuma Üye Olmaya Ne Dersin..?

12/3/13

Fikirlerinimizi Yazalım..

Gönderen Unknown zaman: 8:12 π.μ.
Herkeze merhabaa..Önelikle son zamanlarda gerçekleşen ve çok hoşuma giden bir durumdan bahsetmek istiyorum..Eveet takipçilerim çoğalmaya başladıı..Cuma 14 takipçim var ikeen Pazar 20 oldular şimdide 23...Hepinize çok teşekkür ediyorum ama en başta olmak üzerede Kardelen Blog a çok teşekkür ederim çünki takipçilerimin bir çoğu onun düzenlediği destek etkinliğinle çoğaldı..Neyse bende takipçiler çoğalınca önce şaşırdım meraklandım felan bloğuma ne tür yazılar yüklesem bilemedim..Bu günki postumuda fikirlerinizi almak için yazıyorum..Size sorum şu: Sizce ne tür yazıları hangi sıklıkla yazmalıyım..? İstediğiniz yazılar felan varsa mutlaka yazın çünki ben sizlerin her yorumunu 4 gözle bekliyorum...Biri yorum yazdığındada heeemen cevaplıyorum..Ne kadar mutlu olduğumu bilemezsiniz..Genelde bloğuma çok vakit ayıramıyorum çünki öğrenciyim ama başka bir nedeni daha var..İnsanın takipçisi az olunca hevesi kaçıyor bazen bloğa bile girmek istemiyor..Ama artık söz veriyorum isteğinize bağlı elimden gelenin fazla sıklığıyla yazılar koyucam..Bu arada bir çoğunuz belki bilmiyor ama ben Yunanistanda yaşıyorum..Daha önce bana bir soru sorulmuştu..Hani Müslümanmısın diye..? Eveet Yunanistanda yaşıyorum ama Müslümanım çok şükür..Neyse böyle yine benim gibi başka yerlerde yaşayan Türk bloggerların yazıları genelde o Ülkenin düzenine yönelik oluyor..Acaba sizde istermisiniz benim böyle yazılar yazmamı..? Misal atıyom Yunanistanın okul düzeni vs.gibi..Onun dışında fotoğraflarda yardımcı olmanızı isterim..Çünki eskiden kamerayla çekiyodum hayri zor bir şekilde şimdi ise telefoumla sizce hangisi daha iyi..?Neyse çok sıkıcı bir post olmadan yazımı burada sonlandrıyorum cevaplarınızı 4gözle bekliyorum...

Öptüm sizi ballaar....

2 yorum:

Ανώνυμος είπε...

Calimerooooo
Evet kesinlikle yaşadığın ülke, insanlar, düzen vs ile ilgili yazılar okumak isterim. Bunun dışında severek izlediğin filmler, dinlediğin müzikler, gezi notların ve tabii ki beğendiğin/beğenmediğin kozmetik ürünleri ile ilgili yazılar okumak isterim.

Yani seni tanımamızı sağlayacak her türlü yazıyı severek okuyacağımızı düşünüyorum.

Sevgiler...

Unknown on 13 Μαρτίου 2013 στις 5:21 π.μ. είπε...

Tamam not aldıım...Yorumun için çok teşekkürler öptüm kocamaan..

Δημοσίευση σχολίου

 

PesPembe Hayatım Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos